ANGELE PIHENŐHÁZ
1. Szolgáltató adatai
Neve: TelcoTrend Consulting Fejlesztési és Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság
Rövidített neve: TelcoTrend Consulting Kft.
Székhelye: 1146 Budapest, Thököly út 76. fszt. 1.
Cégjegyzékszám: 01-09-324985
Adószáma: 13623539-2-42
Szálláshely címe: 8624 Balatonszárszó, Móricz Zsigmond utca 4.
E-mail címe: apartman@telcotrend.hu
Telefonszáma: +36 70 575 0975
Honlapja: www.angelepihenohaz.hu
Szálláshely címe: 8624 Balatonszárszó, Móricz Zsigmond utca 4.
2. Általános szabályok
Jelen „Általános Szerződési Feltételek” (a továbbiakban: ÁSZF) szabályozzák a Szolgáltató által 8624 Balatonszárszó, Móricz Zsigmond utca 4. szám alatt üzemeltetett „Angele Pihenőház” megnevezésű szálláshelyének és az ahhoz kapcsolódó, a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások igénybevételének feltételeit.
Jelen ÁSZF nem zárja ki egyedi megállapodások megkötését utazási irodákkal, utazásközvetítőkkel, utazásszervezőkkel, vagy más harmadik személyekkel (a továbbiakban együttesen: Közvetítő), akik a Szolgáltató szolgáltatásai értékesítése érdekében a Szolgáltatóval hosszabb távon együttműködnek, esetenként más és más, a piaci szokásoknak megfelelő kondíciókkal.
3. Szerződő fél
3.1 A szerződő fél a Szolgáltató szolgáltatásait megrendelő, igénybe vevő természetes személy, jogi személy vagy jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaság (a továbbiakban együttesen: Vendég).
3.2 A Szolgáltató szolgáltatásaira vonatkozó szerződés (a továbbiakban: Szerződés) a Szolgáltató és a Vendég között jön létre (a továbbiakban együttesen: Felek). A Szerződés a jelen ÁSZF-ben meghatározott feltételek teljesülése esetén létrejön.
3.3 Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég megbízásából a Közvetítő adja le a Szolgáltatónál, akkor az együttműködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetítő között fennálló szerződés szabályozza. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles vizsgálni a Közvetítő képviseleti jogosultságát a Vendég vonatkozásában.
4. A Szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei
4.1 A Szolgáltató ajánlatkérést (a továbbiakban: Foglalás) online foglalási rendszerén keresztül, e-mailben, telefonon vagy a Szálláshelyen személyesen fogad el. A Vendég szóbeli vagy írásbeli Foglalására a Szolgáltató ajánlatot küld. Amennyiben az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül a Vendég az ajánlatot nem fogadja el, illetőleg arra nem válaszol, úgy a Szolgáltató ajánlati kötöttsége megszűnik.
4.2 A Szerződés a Vendég Foglalásának a Szolgáltató általi írásban megküldött visszaigazolásával jön létre, és így írásban megkötött Szerződésnek minősül.
4.3 A Vendég a Szolgáltató írásbeli visszaigazolását követő 3 napon belül köteles a szolgáltatás ellenértékének 50%-át banki átutalás útján megfizetni (a továbbiakban: Előleg). Az Előleg megfizetése a Szolgáltató által elfogadott OTP; K&H; MBH SZÉP Kártyával, illetve banki átutalással lehetséges.
4.4 A szolgáltatás ellenértékének fennmaradó részét a Vendég érkezéskor fizeti a szálláshelyen.
4.5 A Szolgáltató a szolgáltatás ellenértékéről, illetve a Vendégek által bármely jogcímen a Szolgáltató részére kifizetett összegről elektronikus számlát állít ki és azt e-mail útján küldi meg.
4.6 Szóban leadott Foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem szerződés értékű, ezen szóbeli nyilatkozatokhoz nem fűződik joghatály.
4.7 A Foglalásnak tartalmaznia kell a Vendég nevét, címét, telefonszámát, az érkezés és távozás pontos időpontját, a szobatípust, valamint a szolgáltatások (étkezés, csomag, program) pontos megnevezését. A Szolgáltató fenntartja a Foglalás törlésének jogát, amennyiben a Vendég az általa megadott név, cím, telefonszám, vagy e-mail cím valótlannak bizonyul vagy a Vendég személye a szokásos módokon nem azonosítható. A törléssel megszűnik a Szerződés is.
4.8 A szálláshely-szolgáltatás igénybevételéről szóló Szerződés meghatározott időtartamra szól. Ha a Vendég a meghatározott időtartam lejárta előtt véglegesen elhagyja a szobát, a Szolgáltató jogosult az igénybe nem vett szolgáltatás teljes ellenértékére is.
A lejárati idő előtt megüresedett szobát a Szolgáltató jogosult újra értékesíteni
4.9 Megrendelés módosítása
4.9.1 A már leadott és visszaigazolt Foglalás más dátumra történő áthelyezésére vagy a létszám módosítására kizárólag írásos vagy elektronikus formában, a Felek közös megállapodása alapján van lehetőség. A Vendég módosítási igényére a Szolgáltató köteles válaszolni, ennek keretén belül köteles tájékoztatni a Vendéget különösen a szolgáltatás árának változásáról és egyéb körülményekről, illetve amennyiben a módosítás akadályba ütközik (például nincs szabad kapacitása a Szálláshelynek), akkor ennek tényéről.
4.9.2 Egyedi ajánlatok esetében az ajánlatban szereplő módosítási feltételek az irányadóak.
4.10 A Szerződés értelmében a Vendég jogosult a megrendelt szoba, valamint a Szálláshely azon létesítményeinek rendeltetésszerű használatára, melyek beletartoznak a szokásos szolgáltatási körbe, és nem esnek speciális feltételek hatálya alá.
4.11 A Vendég gondoskodik arról, hogy a felelőssége alá tartozó 14 év alatti gyermek csak felnőtt felügyelete mellett tartózkodjon a Szálláshelyen. 14 év feletti gyermek esetén a Szolgáltató szülői beleegyező nyilatkozatot kér, miszerint a gyermek szülői felügyelet nélkül tartózkodik a szállláshelyen, amelyről a szülő tud és beleegyezik, illetve vállalja a teljeskörű felelősséget!
4.12 A Vendég saját ételt-italt a Szolgáltató engedélye nélkül hozhat be a Szálláshelyre.
5. A Szolgáltatás lemondása
5.1 A Vendég kötelezettséget vállal arra, hogy az általa megrendelt szolgáltatások esetleges lemondásáról, az azokkal kapcsolatos esetleges módosítási igényéről vagy bármilyen egyéb változásról a szolgáltatás kezdetét megelőzően, írásban vagy elektronikus úton tájékoztatja a Szolgáltatót.
5.2 A Vendég a szolgáltatást annak igénybe vételét megelőzően 14 nappal jogkövetkezmények nélkül jogosult lemondani. Ebben az esetben a Szolgáltató az Előleg visszafizetéséről az írásbeli lemondás kézhezvételét követő 30 napon belül gondoskodik. Vendég tudomásul veszi, hogy az Előleg visszafizetése kizárólag banki átutalás útján történik. Amennyiben SZÉP kártyával történt a befizetés, ez esetben az adott zseb számlaszámára kerül visszautalásra az összeg,
5.3 Ha a Vendég az érkezési napon nem érkezik meg, és a megrendelt szolgáltatást nem mondja le legkésőbb a szolgáltatás igénybevételét megelőző 14 napig, vagy megérkezik, de az azonosításra alkalmas személyi igazolványát, vezetői engedélyét vagy úti okmányát a Szolgáltatónak nem mutatja be (megtagadja, vagy nem hozza magával), akkor a Szolgáltató az Előleg teljes összegének megfelelő kötbérre jogosult, melyet jogosult az elszámoláskor beszámítás útján érvényesíteni.
5.4 Az 5.3. pont szerinti esetben a Szolgáltató elszállásolási kötelezettsége megszűnik és jogosult az igénybe nem vett szolgáltatást (szobát) más Vendég részére értékesíteni.
5.5 Csoportos megrendelés (legalább 10 fő) esetén egyedileg kerülhet sor a lemondási feltételek rögzítésére.
5.6 Egyedi és akciós ajánlatok esetén a lemondási feltételek az ajánlatban szereplő feltétek szerint alakulnak. A határozott időtartamra szóló egyedi ajánlatok kedvezményei a csomag teljes tartalmára, idejére vonatkoznak és a csomagban foglalt szolgáltatások kizárólag együttesen vehetők igénybe. A csomag tartalmának megbontása, módosítása nem lehetséges.
5.7 A megrendelt, de a Vendég által igénybe nem vett, illetve módosított szolgáltatások (szállás, étkezés stb.) pénzbeli visszatérítésére a Vendég nem jogosult.
6. Árak
6.1 A Szolgáltató a közzétett árait jogosult egyoldalúan megváltoztatni.
6.2 A Szolgáltató Szerződés létrejöttét követően árváltoztatásra nem jogosult.
6.3 A Vendég köteles a Szerződésben megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Szerződésben meghatározott időpontig és módon kiegyenlíteni.
6.4 Az árak közlésekor a Szolgáltató megjelöli az árak adótartalmának (ÁFA, IFA) ajánlattételkor érvényes, törvény által szabályozott mértékét.
6.5 Az árak, aktuális kedvezmények, akciók és egyéb ajánlatok a Szolgáltató honlapján (www.angelepihenohaz.hu) kerülnek meghirdetésre.
7. A Szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei
7.1 A Vendég a szobát az érkezés napján 15:00 órától foglalhatja el (Check in), és az utolsó tartózkodási napon délelőtt 10:00 óráig köteles elhagyni (Check out). A Vendég megérkezésekor személyazonosságát a jogszabályi előírásoknak megfelelően a szoba, apartman elfoglalása előtt igazolni, valamint bejelentőlapot kitölteni köteles.
Recepció nyitvatartása: 08:00-20:00-ig.
20:00-08:00-ig telefonügyelet (halaszthatatlan esetben hívja a +36 70 907 1008-as telefonszámot)
7.2 A Szálláshely fertőző betegségben szenvedő vendégeket nem fogad.
7.3 A kitöltött és aláírt bejelentőlappal egyidejűleg a Vendég az Angele Pihenőház Általános Szerződési Feltételeit, valamint a Szálláshely házirendjét elfogadja, és azokat köteles betartani. A tartózkodás során szükséges információk megtalálhatóak a Szálláshely szobáiban elhelyezett Vendégtájékoztatóban, illetve a recepción.
7.4 A Vendég hibájából bekövetkező balesetek, testi sérülések, egészségkárosodás miatt a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A Vendég általi károkozásokat a Vendég köteles megtéríteni.
7.5 A Szolgáltató Szálláshelyéhez tartozó saját bejáró víziállást és napozóstéget a Vendégek díjtalanul, de kizárólag saját felelősségre használhatják.
7.6 A Szolgáltató Szálláshelyéhez tartozó vízi és szárazföldi partszakaszt a Vendégek díjtalanul, de kizárólag saját felelősségükre használhatják.
7.7 Amennyiben a Vendég be-és/vagy kijelentkezési ideje a megadott időponttól eltér, azt köteles a Szolgáltatóval telefonon, írásban vagy személyesen közölni. A Szolgáltató a Vendég kérését minden esetben szabad kapacitás esetében, esetenkénti 2.000,- forintos felár ellenében teljesíti. Amennyiben nem áll rendelkezésre szabad kapacitás, a Szolgáltató a kérés teljesítésére nem kötelezhető.
8. Háziállatok, dohányzás
8.1 A Szolgáltató Szálláshelyére semmilyen esetben sem vihető be háziállat.
8.2 A Szolgáltató Szálláshelyének egész területe – a dohányzásra kijelölt szabadtéri hely kivételével – nem dohányzó, ezért az épületben és különösen a vendégszobákban tilos a dohányzás.
8.3 Amennyiben a Vendég a dohányzási tilalmat megszegi és ennek következtében az épület tűzbiztonsági berendezése működésbe lép vagy az épület berendezéseiben kár keletkezik az okozott kárt és költséget a Vendég köteles megfizetni. A Szolgáltató a szobában történő dohányzás esetén távozáskor egyszeri 10.000,- Ft extra takarítási díjat számolunk fel.
9. A Szerződés felmondása
9.1 A Szolgáltató jogosult a szolgáltatásra vonatkozó Szerződést azonnali hatállyal felmondani és a további a szolgáltatások nyújtását megtagadni, ha:
9.1.1 a Vendég felszólítást követően is nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésre bocsátott szobát, illetve a létesítményt, vagy a Szálláshely egyéb részét;
9.1.2 a Vendég a Szálláshely biztonsági szabályait, rendjét nem tartja be, vagy más, a Szálláshely rendeltetésével nem összeegyeztethető viselkedést tanúsít;
9.1.3 a Vendég fertőző betegségben szenved;
9.1.4 a Vendég nem teljesíti az előzetesen meghatározott fizetési kötelezettségét a meghatározott időpontig.
10. Elhelyezési garancia
10.1 Amennyiben a Szolgáltató a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat saját hibájából (pl. túltöltés, ideiglenes üzemeltetési problémák stb.) nem tudja biztosítani, akkor köteles a Vendég elhelyezéséről haladéktalanul gondoskodni.
10.2 A Szolgáltató köteles:
10.2.1 A Szerződésben szereplő szolgáltatásokat, az abban visszaigazolt áron, az ott kikötött időtartamra – vagy az akadályoztatás megszűntéig – egy másik, ugyanazon vagy magasabb kategóriájú szálláshelyen biztosítani/felajánlani.
10.2.2 Térítésmentesen telefonálási lehetőséget biztosítani a Vendég részére a Szálláshely változásának közlésére.
10.2.3 Amennyiben a Szolgáltató ezen kötelezettségeinek maradéktalanul eleget tesz, vagy a Vendég a számára felajánlott helyettesítő szálláslehetőséget elfogadta, árcsökkentési vagy kártérítési igénnyel a Vendég nem léphet fel.
11. A Vendég betegsége, halála
11.1 Amennyiben a szolgáltatás igénybevételének időtartama alatt a Vendég megbetegszik, és maga nem képes saját érdekében eljárni, a Szolgáltató közreműködik abban, hogy a Vendég orvosi segítséget kapjon, amely orvosi eljárás költségei a Vendéget terhelik. Amennyiben az orvos fertőző betegséget állapít meg, a Szolgáltató jogosult a további szolgáltatás megtagadására. Az idő előtti Szálláshely elhagyás miatt keletkezett többletköltség a Vendéget terheli.
11.2 A szolgáltatás Vendég esetleges halála esetére vonatkozó szolgáltatást (pl. holttest elszállítása) nem tartalmaz.
12. A Vendég kártérítési felelőssége
12.1 A Vendég felelős mindazon károkért, amelyeket a Szolgáltató vagy harmadik személy a Vendég, vagy kísérője, vagy az ő felügyelete alá tartozó más személyek hibájából elszenved. A Vendég felelősséggel tartozik az általa okozott károk a Szolgáltatónak megfizetéséért.
12.2 A Vendég miatt szükségessé vált extra takarítás díja: bruttó 10.000,- Ft.
13. A Szolgáltató zálogjoga
Amennyiben a Vendég az igénybevett, vagy a Szerződésben megrendelt, de igénybe nem vett szolgáltatások díjának megfizetésére vonatkozó kötelezettségének nem tesz eleget, a Szolgáltatót követelései biztosítására zálogjog illeti meg a Vendégnek azon személyes vagyontárgyain, amelyeket a Szálláshelyre magával vitt.
14. A Szolgáltató kártérítési felelőssége
14.1 A Szolgáltató felelősséget vállal minden olyan, a Vendéget ért kárért, amely a Szálláshelyen belül, a Szolgáltató, vagy annak alkalmazottai hibájából következett be.
14.2 A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek a Szolgáltató alkalmazottainak és vendégeinek körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt következtek be, vagy amelyeket a Vendég maga okozta.
14.3 A Szolgáltató kijelölhet olyan helyeket a Szálláshelyen, ahová a Vendég nem léphet be. Az ilyen helyeken történt esetleges kárért, sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
14.4 A Vendégnek az őt ért kárt azonnal jelentenie kell a Szálláshelyen, és minden szükséges adatot a Szolgáltató rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetlegesen a hatósági eljáráshoz szükséges.
14.5 Értéktárgyakért, értékpapírokért és készpénzért a Szolgáltató csak akkor felelős, ha azt megőrzésre kifejezetten átvette.
14.6 Szolgáltató közösségi tereiben, vagy szobáiban hagyott személyes tárgyakért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, kivéve a 14.5. pont szerint átvett tárgyakért.
14.7 A Szolgáltató felelőssége alapján a kártérítés mértéke legfeljebb a napi szobaár ötvenszerese, kivéve a 14.5. pont szerint átvett tárgyak.
14.8 A Vendéget kárenyhítési kötelezettség terheli, ennek keretén belül köteles haladéktalanul a helyszínen panaszt tenni az őt ért kárról. Amennyiben a Vendég a kárenyhítési kötelezettségének nem tesz eleget, úgy viseli az ezzel kapcsolatos felmerülő károkat.
15. Panaszkezelés, fogyasztói érdekvédelem, adatvédelem
15.1 A Szolgáltató a jelen ÁSZF 1. pontjában rögzített elérhetőségein, illetve személyesen fogadja a Vendégek panaszait. A Szolgáltató köteles a hozzá beérkezett panaszokat a jogszabályokban rögzített határidőn belül kivizsgálni.
15.2 A Vendégek panaszaikkal a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak, a következő honlapon található elérhetőségeken: http://jarasinfo.gov.hu/.
15.3 A természetes személy Vendégek panaszukkal a Békéltető Testülethez is fordulhatnak (https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek).
15.4 A Szolgáltató tevékenysége során kiemelten fontosnak tartja a személyes adatok védelmét. A rendelkezésére bocsátott személyes adatokat minden esetben a hatályos jogszabályoknak eleget téve kezeli, gondoskodik azok biztonságáról, megteszi azokat a technikai és szervezési intézkedéseket, valamint szavatolja, hogy kialakításra kerültek azon eljárási szabályok, amelyek a vonatkozó jogszabályok betartásához szükségesek. A hatályos jogszabályok értelmében az adatok rögzítéséhez a Vendég az azonosításra alkalmas személyi igazolványát, vezetői engedélyét vagy úti okmányát a szálláshely-szolgáltatónak bemutatja. Az okmány bemutatásának hiányában a Szolgáltató a szálláshely-szolgáltatást megtagadja. Az adatvédelemre vonatkozó részletes szabályokat a Szolgáltató Adatvédelmi Tájékoztatója tartalmazza, amely elérhető a Szolgáltató honlapján.
15.5 A személyes adatokat kezelésével, tárolásával kapcsolatban a Szolgáltató az elvárható legnagyobb gondossággal jár el. Az elvárható legnagyobb gondosság ellenére megvalósuló támadások által okozott esetleges károkért azonban a Szolgáltatót felelősség nem terheli.
16. Vis maior
Olyan ok, vagy körülmény esetén (például; háború, tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság, áramhiány, vízhiány, internetszolgáltatás kiesés és lassulás: a folyamatos és megszakítás nélküli működését és elérhetőségét a pihenőház nem garantálja, járvány, sztrájk bekövetkezése), amely felett egyik Fél sem bír ellenőrzéssel (vis maior), bármely Fél mentesül a szerződésből eredő kötelességének teljesítése alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll. A Felek egyetértenek abban, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy ezen okok és körülmények bekövetkeztének lehetőségét a lehető legalacsonyabb szintre szorítsák, és az ezáltal okozott kárt vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák.
17. A felek jogviszonyában alkalmazandó jog, eljáró bíróságFelek a jelen ÁSZF-ben nem, vagy nem kimerítően szabályozott kérdések tekintetében különösen a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény és az egyéb vonatkozó jogszabályok rendelkezéseit tekintik az irányadóak.
A Vendég kijelenti, hogy az Általános Szerződési Feltételekben foglaltakat megismerte, azokat magára nézve kötelezőnek ismerte el.